Miért nem ad el a webáruházunk? (II. rész)

A kudarcnak nem azaz oka, hogy az online marketing nem működik.

a cégek azért mondanak csődöt, mert a világháló és az online marketing csak akkor segít, ha azt a megfelelően felkészült cég alkalmazza. Az online marketing ígéretet tesz a fogyasztóknak. Az a cég, amelyik nem tartja meg az ígéretét, elbukik.

Ma, a digitális forradalom idején a marketing új formái jelentik a sikert a felkészült cégek számára. A jó hírem az, hogy a kezünkben van a kulcs. Ha a vállalkozásunk egészét az online marketingre hangoljuk, a változások haszonélvezői, nem pedig elszenvedői leszünk.

A marketing már nem csak a hírverés módjáról szól, a tartalom is fontos, nem csak a külsőség a lényeg. Az új marketingé a jövő – csak tudnunk kell, hogyan használjuk.

XX. század vége felé

A legjobb marketingtippek: Készítsünk átlagtermékeket, átlagemberek számára! Szerezzünk helyet a kereskedők polcain! Minden megmaradt fillérünket fordítsuk reklámra. Adjunk el a termékünkből, amennyit csak bírunk! Aztán kezdjük elölről az egészet egy másik termékkel!

XXI. század eleje

A legjobb marketingtipp: Vegyük észre, hogy a legtöbb vállalkozás még mindig a XX. Században él! Eljött az ideje, hogy végre szinkronba kerüljünk az online marketinggel.

Vágjunk bele!

Érdekel a folytatás? Kattints ide, és olvasd el a harmadik részt!