Miért nem ad el a webáruházunk? (IV. rész)

Milyen eszközöket használjunk?

Végig kell gondolnunk, milyen eszközök segítségével tesszük elfogadhatóvá és hihetővé a történetünket mások számára.

Hogyan érhetjük el, hogy a rajongóink másoknak is meséljenek a termékünkről?

Ha a termék vagy szolgáltatás önmagában nem elég érdekes ahhoz, hogy az emberek beszéljenek róla, változtassuk meg a terméket, adjunk hozzá egy kis plusz értéket, ami megkülönböztet bennünket a piacon.

Miért kell megváltoztatnunk a termékünket?

Ha egy termék vagy szolgáltatás nem válik népszerűvé, valószínűleg nem a hirdetés rossz, hanem maga a termék. Vegyünk egy nagy levegőt és változtassuk meg a termékünket!

Miért hasznos a hozzájáruláson alapuló marketing?

Meg kell értenünk, hogy a számunkra igazán értékes fogyasztók olyan világképpel rendelkeznek, amely szinte magától adja, hogy felfigyeljenek ránk és higgyenek nekünk. Kérjük a hozzájárulásukat, hogy kapcsolatba léphessünk velük és értesítést küldhessünk (e-mail, hírlevél, SMS, telefon, Facebook, Twitter, Google+, stb.) számukra az őket érdeklő termékeinkről!

Készen állsz erre?

Akkor hívj! Jövök és segítek!

KATTINTS IDE!